суботу, 2 березня 2019 р.

Серветка "Райський сад"

Всіх вітаю з весною!
Сьогодні я вам покажу свій в'язальний процес, який, я назвала "Райський сад". Напевно тому, що ця серветка дійсно обіцяє бути дуже гарною, але і робота мене чекає чимала.


Цю красу я знайшла вже давно в журналі 1000 Mailles, навіть почала її плести, але потім в мене закінчились нитки (це були якісь турецькі нитки), і я вже не могла знайти їх у магазинах. Пройшло кілька років, і я знову до неї повернулась. Тепер використовую нитки Canarias від YarnArt, гачок N1.
Я почала цей процес 14.09.18.


Завдяки рукодільному блокноту, знаю, що приділяла увагу цій серветці 24 в'язальних дні, і ось, що маю на сьогодні.


Я називаю цей процес в'язальним Голден Кайтом. Розумію, що результат не буде швидким, потихеньку плету, коли маю натхнення, і одержую задоволення.
Для тих, кому ця серветка сподобалась, схема тут.

Всім бажаю гарного настрою та натхнення! 

2 коментарі:

  1. Це просто впасти на долівку і знепритомніти від такої краси. Вааау. І велика ж вона буде! Краса неймовірна..

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! 😊🌷🌷🌷Я, як її побачила, втратила спокій - не зустрічала гарнішої серветки.

      Видалити