суботу, 2 лютого 2019 р.

Закінчена робота від Golden Kite 1516 Peonies and Cerisiers (small).

Всім доброго дня!

Сьогодні я хочу показати свою другу завершену роботу від Golden Kite. Я почала вишивати її 25.11.2014, а закінчила 8.12.2018, тобто майже чотири роки пішло на її створення. Звичайно ж, я її вишивала не постійно. Це була моя відпочивалочка від масштабного процесу "Імператриця Євгенія".
Хоча ця вишивка і сама немаленька - розмір 299 на 366 півхрестиків, 198 кольорів ДМС. Вишивала на гобеленовій сітці в техніці петіт-поінт.
Ось така краса в мене вийшла.


Ще я зняла невеличке відео. 


Ця робота принесла мені багато задоволення, подобається її кольорова палітра, акварельність, легкість. Дивишся на неї і згадуєш, що вже зовсім скоро настане весна, ми знову зможемо милуватись яскравими барвами, вдихати пахощі вишневого цвіту та півоній, лежати в пухнастій соковитій зеленій траві, слухати щебет птахів і насолоджуватись теплом.

Бажаю всім гарного настрою та натхнення створювати красу! 

2 коментарі:

  1. Як гарно! Ніжно і м'яко, наче це художник малював не весну, а мрію про весну, якщо можна так висловитись. Вітаю Вас! Це справді велика подія, коли закінчуеш велику картину, а особливо - голден кіт ! Краса!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую велике! 🌹🌹🌹 Тепер от думаю, що ж далі вишивати, ще й Імператриця скоро закінчиться 😀. Треба терміново новий мегапроцес собі шукати 😀

      Видалити