пʼятницю, 4 січня 2019 р.

Новорічно-різдвяні дрібнички

Доброго дня!

Сьогодні я хочу показати рукодільні ялинкові прикраси, які я встигла зробити цього року. В мене вже увійшло в традицію щороку вишивати новорічні іграшки. На жаль, цієї зими вдалось вишити лише одну - цю чудову синичку.


Вишивала на вініловій канві, зворотня сторона оформлена товстим фетром. Вийшла ось така іграшка.


Схема синички

Потім я надивилась в Pinterest на чудові сніжинки та ангеликів, яких можна створити з допомогою гачка та ниток. І ось результат.






Схеми, за якими я в'язала, можна подивитись тут
Такі дрібнички, зроблені з любов'ю, створюють особливу атмосферу та дарують святковий настрій і в процесі, і в готовому вигляді.

Бажаю всім гарного святкового настрою в ці зимові дні та натхнення!

2 коментарі:

  1. Добре, що новорічна традиція дотримана, пташка така кумедна! Пані Олено, а ці гачковані прикраси треба якось обробляти після завершення, чи вони самі тримають форму?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, пані Ірина!😀 В принципі, напевно треба, я десь читала, що в цукрі треба замочувати. А я нічого не робила, це мій перший досвід. Вони дуже маленькі і так тримаються 😀

      Видалити