середу, 11 січня 2017 р.

Новорічні іграшки

Доброго дня! Вітаю зі святами минувшими та прийдешніми!
Давно не писалося мені в блозі, і от сьогодні хочеться поділитись тим, чим я займалась перед Новим роком. В мене  є багато вишивок на новорічно-різдвяну тему, а от новорічних іграшок не було. Отже, треба було терміново виправляти цю ситуацію.
Я знайшла схемки, які сподобались, купила вінілову канву 18 ct, крупнішу не хотіла, бо люблю дрібні хрестики, і почала вишивати.




Маю сказати, що вишивати на такій канві легко та приємно. Вона гнучка, хрестики виходять рівненькими та акуратними. Потім постало питання, як оформити зворотній бік вишивки. Звичайно я хотіла використати фетр, але, знаючи, що він тонкий, переживала, що іграшка залишиться гнучкою. Просто я не знала, що фетр буває різним і, коли знайшла в магазині товстий щільний фетр 2 мм товщиною, була дуже задоволена.
В результаті в мене вийшли ось такі дві іграшки.




На жаль ще одну вишиту кульку я не встигла закінчити до свят, та, нічого, вишиється на наступні... Впевнена, що це не останні мої іграшки - дуже сподобалось їх вишивати!

Бажаю всім гарного настрою та натхнення!

Немає коментарів:

Дописати коментар