неділю, 3 січня 2016 р.

Різдвяно-новорічна штора

Новорічні свята продовжуються, і я хочу показати свою різдвяно-новорічну шторку або фіраночку, не знаю, як правильно її назвати. Одним словом, вишиту прикрасу на вікно, яка прикрашає в ці святкові дні мою кухню та створює відповідний настрій.
З часу, коли вона була створена, минуло близько 15 років. Я вишивала її по схемах з італійського журналу Rakam collezione. Там були дуже гарні яскраві кольорові схеми, та й взагалі, це чудові журнали, там багато прикладної вишивки, витонченого рукоділля. В мене зберіглось з десяток таких журналів, люблю їх переглядати, одержую естетичне задоволення. Шкода, що зараз вони в нас не продаються.
З журналу я взяла тільки схеми, а їх компоновка, розміщення, та й все оформлення - власна фантазія. Вишивала на домотканому полотні, на якому вишивають рушники, ниточки із запасів, власноруч сплетене мереживо та пришиті бантики з атласної стрічки.
Було в мене тоді бажання зробити чотири такі занавісочки та змінювати їх, залежно від пори року. Та це лишилось тільки ідеєю, і є в мене тільки різдвяна зимова шторка.




Бажаю всім гарного настрою та натхнення!
 

Немає коментарів:

Дописати коментар