неділю, 1 квітня 2018 р.

З Вербною неділею!

Бажаю всім здоров'я, миру та щастя!


В мене небагато пасхального декору, лише вишита скатертина та серветка на кошик. На просторах інтернету я підглянула ідею вишивання великодніх писанок. Тепер хочу, щоб у мене був такий собі декоративний кошичок з вишитими писанками. Але то буде колись..а поки що вишилось у мене ось таке невеличке яєчко.




Все робила за принципом ялинкових прикрас. Вишивала на вініловій канві, зворотню сторону оформила фетром.

Ще хочу показати завершену роботу "Бузок" за власною схемою.
Нагадаю, що схему я робила за картиною румунської художниці Анки Булгару.



Розмір готової роботи - 20 на 14,5 см. В стібках - це 200 на 145, вишивала на гобеленовій сітці петіт-поінтом, в схемі 150 кольорів ниток DMC.

Ось така весняна ніжність вийшла в результаті. 


 Бажаю всім гарного весняного настрою та натхнення!

Немає коментарів:

Дописати коментар