середу, 10 січня 2018 р.

Процеси грудня...Продовження процесів.

Доброго дня всім моїм гостям!
Зовсім я покинула свій блог, часу не вистачає на все. Останні місяці 2017 року були досить напруженими..
Я хочу привітати усіх з Новим 2018 роком та Різдвяними святами! Побажати щастя, здоров'я, достатку та миру всім нам та Україні!


Хочу показати, чим я займалась з кінця листопада та в грудні. Це новорічні прикраси на ялинку. Перші іграшки я вишила перед минулими новорічними святами. Мені сподобався процес їх створення, тож я вирішила продовжити. Вишиваю на вініловій канві, потім вирізаю, на зворотню сторону клею фетр. Все дуже просто, а на ялинці такий декор виглядає чудово. Цього року в мене з'явились ще три іграшки.








Покажу ще невелике продовження процесу за власною схемою - картина "Бузок на вікні". Ось так виглядає моя вишивка зараз, лишилось зовсім не багато до завершення.


А також мамині процеси:
"Ісус" від I Love CrossStitch


та закінчений Пейзаж з дубами від Golden Kite 1815 Landscape with oaks (medium).


Бажаю всім гарного настрою та натхнення!

2 коментарі:

  1. Олено, хоч і з запізненням, але вітаю з Новим роком та Різдвом! Яка ти молодець, і іграшки вишивала, і великі процеси. Мені сподобалась особливо ота блакитна кулька з хаткою, вона видається об'ємною. Хоча мозком я знаю, що вона пласка. Дуби у житі - вау! Вікно у літо просто! Мої вітання!

    ВідповістиВидалити
  2. Ірина, дякую! Так , та іграшка дійсно схожа на мильну бульбашку :)

    ВідповістиВидалити