четвер, 6 жовтня 2016 р.

Осінній вечір

Привіт усім!
В останні дні, відколи осінь вступила в свої права, багато рукодільниць вишивають і показують осінні сюжети. Це все так надихає, хочеться творити, але не завжди робота, яка в процесі, відповідає сезону. От у мене в процесі весна і літо, тому буду показувати вже готові вишиті осінні пейзажі, які вже давно прикрашають стіни в мене вдома.
Сьогодні це буде ось такий Осінній вечір, який вишивала моя мама.


Картина вишита по схемі від Dimensions, підбором, на домотканому полотні, через одну нитку основи петіт-поінтом.
Трохи деталей




Для мене ця картина дуже затишна і тепла. З одного боку - пізня осінь, вже й листочків на деревах майже не лишилось, пожовкла, суха трава, захід сонця, напевно дуже холодно. А з іншого - затишний будиночок, в якому горять вогні, і хтось дуже чекає на тебе.
Саме такі асоціації викликає в мене цей пейзаж...

Бажаю всім гарного настрою та натхнення!

Немає коментарів:

Дописати коментар