вівторок, 20 вересня 2016 р.

Є в лісі стежина...

Доброго вересневого вечора усім та гарного настрою! Гарного настрою бажаю, не дивлячись на погоду та на те, що, схоже, літечко нас все таки покинуло. Воно було прекрасне, гаряче, щедре на врожаї, і ми будемо чекати на наступне, а поки насолоджуватись осінню. Вона теж може бути прекрасною.

Саме такий тихий, теплий осінній день на картині, яку я хочу сьогодні показати.


Трохи хрестиків ближче. Це все ті ж наші з мамою улюблені дрібнесенькі хрестики в одну ниточку муліне.




Картинку вишивала моя мама з книги видавницва Burda досить багато років тому. Ниточки підбирала сама. В книзі це було велике панно на стіну, а в нас вийшла така мініатюрка. Небо там не зашивалось взагалі, тож на картині небо - мамина фантазія. 
Ось такий варіант нам пропонує книжка.

А ось сама книга, в ній дуже прості сюжети, тепер я вже такого не вишиваю, але люблю дивитись старі журнали, книжки. Може комусь буде цікаво погортати книжку зі мною, правда відео з телефона в мене вийшло не дуже гарної якості. З цієї ж книжки я вишила колись Пастушку, яка висить в мене на дачі (Дачні ретро-вишивки).



Ще раз бажаю гарного настрою, та натхнення!

Немає коментарів:

Дописати коментар