середу, 6 липня 2016 р.

Продовження Golden Kite 1815 Landscape with Oaks (medium)

Доброго літнього дня всім гостям!
Хочу сьогодні показати продовження маминого Пейзажу з дубами. Давно я не показувала цей процес. Як завжди, то часу нема сфотографувати, то мама без мене пяльці переставила. От і тепер фотографію було зроблено нашвидкоруч в пяльцях. Але все ж таки вирішили, що пора відзвітувати, як просувається робота. Проблизно з лютого мама вишиває з планшета. Я встановила їй програму Crossty, яка читає схеми PM. Програма дозволяє виділяти певний колір, а потім замальовувати вишите. Одним словом, дуже зручно, та робота в мами почала просуватись швидше, ніж при вишивці з паперової схеми, від якої, доречі, страшно брудниться тканина, видно на фото сліди. Мама задоволена, та й очі не так змучуються.
Ну, і, звичайно ж, сама вишивка.


І трошки літніх квіточок








Бажаю всім гарного літнього настрою та натхнення!

2 коментарі:

  1. Квіти ваші як в ботанічному саду - краса і різномаїття. А пейзаж виходить просто неймовірно справжнім. Добре, коли є можливість вишивати з екрану. От тому я й не починаю гк зараз - вишивати з паперу складно, бо важко вишукувати потрібний значок, очі дуже швидко втомлюються. А ноут мені рідко перепадає, особливо коли діти вдома.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Валечка, так, я тепер вже точно би не змогла без комп'ютера вишивати. Дивлюсь на схему, і, це щось нереальне вишукувати ці значки, особливо в складних фрагментах.

      Видалити