понеділок, 21 грудня 2015 р.

Тиха ніч...

До Нового року залишилось лише 10 днів... Навіть не віриться, бо за вікном тепло, плюсова температура, зеленіє трава, і сьогодні я навіть побачила останні, але ще не зовсім жовті листочки на дереві. 
І все ж за 10 днів Новий рік, а за ним і Різдво, тож маємо самі собі створювати святковий настрій, незважаючи на відсутність снігу та морозу.
Я дуже люблю зиму, але сніжну, із завірюхою, морозом. І обожнюю зимові пейзажі з хатинками, в яких світяться вінонця. Я уявляю, що там всередині тепло, затишно, стоїть прикрашена яскрава ялинка, миготять вогники, і щаслива сім'я готується до свята. 
Саме таку картинку колись давно вишила моя мама. Вишивала вона без схеми, просто по фото з німецького каталога вишивок. 





Бажаю всім гарного настрою та приємних передсвяткових клопотів!

Немає коментарів:

Дописати коментар