неділю, 8 листопада 2015 р.

Мої вишивальні процеси

Доброго дня всім, хто завітав!
Хочу сьогодні показати вишивки, які у мене в процесі. Їх всього дві і обидві від Golden Kite.
Перша - натюрморт 1516 Peonies and Cerisiers (small).



Назва перекладається як - Півонії та вишні, французького художника Eugene Henri Cauchois (Paris,1850 -1911) .
Давно мені подобалась ця картина, і приблизно рік тому я почала її вишивати.
Розмір її 299 на 366 стібків, вишиваю на улюбленій гобеленовій сітці петіт-поінтом ниточками ДМС. Всього 198 кольорів.
Вишиваю я по кольорах з монітора в програмі РМ.
Ось кілька фото в процесі




І ось так виглядає моя вишивка на сьогоднішній день. На фрагменті, який вишивається, ще не всі дірочки зашиті, але хотілось показати.


Мені подобається вишивати з компьютера за кольорами. Завжди йду від тону, якого найбільше на вибраному робочому фрагменті, в порядку зменшення. В кінці зашиваються одиночні хрестики чи петити, як у мене. Вишите на екрані видаляю. При такому способі вишивки складних схем процес просувається швидше, помилки практично виключені, та й вишивати приємно та не складно. Для себе вирішила, що ніколи вже не буду вишивати з паперової схеми.
Єдиний мінус - це те, що досить довго треба чекати поки з'явиться весь малюнок повністю.

Ось так я собі думала-думала, що з цим робити, і випадково влітку побачила на одному з вишивальних форумів, що існує цікавий спосіб вишивки багатоколірних складних схем з монітора, який називається "решето". Я спробувала, сподобалось і тепер вишиваю так. Цей спосіб дозволяє вишивати так само по кольорах і видаляти вишите в програмі (або замальовувати зручним кольором, як я тепер роблю), але рядами (я вишиваю широким рядом в 40 клітинок) і не боятись, що виникнуть границі між ними. І головне, результат я можу побачити одразу. Суть методу в тому, що схема ділиться на дві частини, які доповнюють одна одну. Ряди вишиваються з перекриттям, що виключає чіткі границі між ними. Для тих, кого зацікавив метод "решета", ось тут він докладно описаний.

Саме таким методом я останнім часом вишиваю свою Імператрицю і ось, що в мене виходить.







Мені здається, що я знайшла оптимальний для себе спосіб вишивання, так само буду вишивати і Півонії, тільки б часу на улюблене заняття знайти побільше :).
Бажаю всім гарного настрою!



5 коментарів:

  1. Цікавий спосіб вишивання і компактно так. А то поки розкладешся з листочками, поки порозмальовуєш, то вже й вишивати нема коли. Як ще зважуся на ГК, то спробую такий спосіб. Гарні твої процесики і головне - ростуть!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Валечка, шкода тільки, що повільно. Мені подобається, що не треба напружуватись, вишукувати одиночки. Підсвітила колір, і вишиваєш.

    ВідповістиВидалити
  3. Ой, дуже потрібний пост. Я тут собі теж гобелен прикупила, от думала шукать як його толком шить, чи по кольорам, чи інакше. Бачте, а мені, наприклад зручніше з надрукованої схемки вишивать, відмічаю собі мракером та й усе)) Але це ж як кому)) А ще хотіла запитати, як вправляєтесь із канвою, у мене таке враження, що як почну на пяльця натягувати, то вона просто зламається))) Дякую за відповідь!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, звичайно, як кому зручно, Наталю (до мене на ти :)). Я коли вишивала з листка, ніколи не розмальовувала схему, думала, що зайвий час витрачається. А коли в схемі 200 кольорів, для мене це взагалі нереально, тож захоплююсь дівчатами, які так вишивають. Щодо сітки, можу сказати, що вона слухняна. На Півоніях в мене сітка Цвейгарт, дуже жорстка, одягнути пяльця перший раз було важко, але нічого, затягнула гвинтик і нічого не рухається, не вилазить, вже майже рік не переставляла пяльця. В процесі роботи вона стає м'якшою, є заломи від пялець, але вони разправляються, так що нічого з сіткою не буде. :)

      Видалити
    2. Добре, жавай на "ти")))) Я тільки що спробувала натягнути на ку-снапик, в принципі вийшло, слухняна попалась)))) Але ці шовчики, які ж вони малюсінькі.... Ой, довго ж я картинку буду вишивати)))

      Видалити