середу, 11 лютого 2015 р.

          Доброго дня! Трохи розкажу про себе: мене звати Олена, я живу в чудовому місті нашої рідної України - Івано-Франківську.









          Я маю багато захоплень: література, кіно, гарна музика, я обожнюю квіти, які ростуть в мене на дачі, ну і звичайно - рукоділля. Трохи шию під настрій для себе, трохи в'яжу спицями та гачком, але понад усе я люблю вишивати.
          Вишивка для мене - це відпочинок, засіб медитації, порятунок від сірих буднів, це інший світ, в який мене веде нитка з голкою, і з якого часто не хочеться повертатися.
          Я давно живу на різних вишивальних сайтах, люблю читати блоги інших рукодільниць, і ось мені захотілось створити свій власний блог, не знаю чи вийде в мене, чи буде він цікавим, але я спробую.

Немає коментарів:

Дописати коментар